Tornem-ho a fer.
Perquè volem.
I perquè podem.
Tornem-ho a fer.
Aquesta és la idea amb força que transmet la campanya de socis del mes de setembre del Bc MoraBanc Andorra i que ha estat presentada aquest matí en roda de prensa pel Cap de comunicació del club Gabriel Fernàndez. “És innegable que si alguna cosa distingeix aquest club és la seva capacitat per seguir endavant sempre” ha exposat Fernàndez per explicar l’orígen del hashtag d’aquesta temporada. “Tornem-ho a fer inclou el club, la seva història, a tots els que l’han protagonitzat i sobretot als nostres aficionats que sabem que som capaços de tornar-ho a fer”. El Cap de comunicació del club ha explicat que “tornar-ho a fer no fa referencia a tornar a pujar, que segur que és el que tots volem, parla de tornar a intentar-ho amb totes les nostres forces perquè així és com ho hem fet sempre”. Fernàndez, tal i com va manifestar el president Gorka Aixàs la setmana pasada, s’ha felicitat del fet que “tal i com ha anat l’estiu no hem perdut socis que era un fet que es podía preveure pel descens” i ha afegit que “no hi ha un pilar més sòlid per transmetre la nostra voluntat que això”.
En aquest link es pot trobar tota la informació