Glovo i el BC MoraBanc Andorra signen un acord de patrocini on l’empresa de servei a domicili es convertirà en Col·laborador Oficial del club per a la Temporada 2022-2023.
Amb aquest acord de patrocini Glovo busca penetrar al mercat andorrà desprès de la seva arribada al Principat ara fa uns mesos. L’empresa catalana veu el projecte i la repercussió del BC MoraBanc Andorra com una eina clau per aconseguir els seus objectius.
De la seva part, des del MoraBanc Andorra s’ha valorat molt positivament l’interès i la implicació de Glovo en el projecte del club, entrant en una temporada molt il·lusionant alhora que complicada davant els importants reptes que es plantegen.
Mitjançant aquest patrocini, Glovo busca arribar a tots els fans tricolors així com els amants del bàsquet d’Andorra. Amb suports de referencia i de màxima visibilitat, juntament amb campanyes a les xarxes socials, Glovo vol convertir-se en un aliat perfecte per al club i els seus seguidors.
Des del club, el president, Gorka Aixàs, s’assegura que l’aposta de Glovo cap al club, convertint-se en un col·laborador de viatge i reptes importants, és un pas important per al club. Per part seva, des de Glovo, amb Itziar Pérez, responsable de Glovo al principat, es destaca l’oportunitat que representa per a l’empresa estar al costat d’un projecte com el del BC MoraBanc Andorra.
Glovo és la plataforma tecnològica espanyola de referència al sector del delivery a nivell mundial. Fundada el 2015 i amb seu a Barcelona, actualment es troba a més de 1.400 ciutats a 25 països. A més de connectar els usuaris amb els millors restaurants de la seva ciutat, inclou el servei d’altres categories com alimentació, parafarmàcia, regals o enviaments exprés. A Espanya, Glovo està disponible a prop de 400 ciutats.
Els socis del BC MoraBanc Andorra podran gaudir molt aviat de promocions i moltes altres avantatges gràcies a Glovo.