Resultats molt positius de la campanya #aranopodemparar d’Univef Anodrra i de la qual ha participat el River Andorra Morabanc i el nostre patrocinador River Centre Comercial.
Durant els dos darrers partits jugats els passats 21 i 28 de març contra el Corunya i el Navarra, el Bàsquet Club River Andorra MoraBanc i River Centre Comercial es van afegir a la campanya per a la supervivència infantil que està duent a terme Unicef Andorra.
Les accions que es van dur a terme van ser tot un èxit. D’una banda, River Centre Comercial ha donat 1.740 euros gràcies als 174 punts que van anotar els jugadors al llarg dels dos partits (79 i 95 punts, respectivament). Recordem que River Centre Comercial donava 10 € per a cada punt que anotés l’equip del River Andorra MoraBanc. D’altra banda, el club sortejava una samarreta per partit signada per tots els jugadors entre tots els missatges rebuts durant els partits al 606 amb la paraula UNICEF. I van ser 860 missatges rebuts en total que representen 774 euros.
En total han estat 2.514 euros aconseguits que es destinaran als programes de supervivència infantil d’Unicef.
D’aquesta manera, el BCA, River i els seus seguidors han ajudat a que el món estigui una mica més a prop que mai d’acabar amb la mortalitat infantil, que els darrers 22 anys s’ha reduït a quasi la meitat. Malgrat això, encara avui 18.000 infants menors de 5 anys moren cada dia per causes que es poden evitar, com la pneumònia, les malalties diarreiques, el xarampió i la malària, entre d’altres.
Un cop més, l’estreta col•laboració entre l’UNICEF i el Basquet Club River Andorra MoraBanc i River Centre Comercial ha donat els seus fruits que ajudaran millorar la vida de milers d’infants.
Text: Comunicació Unicef/River Centre Comercial/River Andorra MoraBanc
Foto: BCA