Venir al bàsquet és una experiència fantàstica. De 8 sobre 10. Ho diuen els nostres aficionats. En el partit que vam jugar el passat 17 de gener contra l’Fc Barcelona es van repartir per les graderies 1500 exhaustives enquestes amb l’objectiu de saber quina opinió tenien els nostres aficionats de l’experiència MoraBanc Andorra. Els resultats, amb un marge de confiança del 95%, ens donen una nota mitja pròxima al 8.
La nota més alta la va obtenir la interpretació de l’himne nacional abans dels partits, que va recollir un 9 per part dels aficionats. El Gran Carlemany com a element aglutinador i com a pilar fonamental de tota la idea ‘Som un país’ ha enganxat fort en els nostres seguidors. A una sola dècima de distancia, 8.9, apareixen els Videomarcadors del pavelló , un dels elements que més estan ajudant a la dinamització de les prèvies i els descansos. Els homenatges i reconeixements que tenen lloc habitualment a esportistes o persones destacades de la societat civil també agraden molt, rebent un 8.7 de nota mitja.
A la part noble de la classificació, el Top 5, també treuen el cap amb un 8.5 les Urban Gym Angels, les Cheerleaders, i la Revista ACB (Andorra Crida Bàsquet) que es reparteix en els dies de partit. Just una dècima per sota, amb un 8.4, es troba l’opinió sobre les exhibicions culturals i esportives que es fan en els descansos. Entre el 7 i el 8, amb diferents valoracions, es troben apartats com la música, la presentadora, l’speaker, l’animació, els concursos i l’accès. Els dos apartats que reben menys confiança per part dels aficionats del MoraBanc Andorra, tot i obtenir un aprovat còmode, són la megafonia del pavelló i l’aparcament.
Per altra part, l’enquesta també va deixar clara la fidelitat dels abonats. Les persones amb carnet venen a quasi tots els partits. Entre els no abonats també s’observa una tendència a repetir després del primer cop. D’altra banda, els partits de la Lliga Endesa són un espectacle familiar. Més del 60% dels enquestats afirma venir amb la família, prop d’un 20 ho fa amb la parella i un percentatge similar amb amics.
L’enquesta és una prova fiable i contundent de la satisfacció que genera venir a la BMB a participar de l’Experiència MoraBanc Andorra.