Un grup de 30 alumnes de 16 a 18 anys de l’escola andorrana han visitat avui la BMB i han assistit a dues xerrades centrades en l’evolució del club utilitzant aquesta progressió com a exemple per les possibilitats que et dona la vida. La primera de les xerrades ha estat amb el president Gorka Aixàs, el General Manager Francesc Solana i el Cap de comunicació, Gabriel Fernàndez. La segona xerrada, la més esperada pels alumnes, ha estat amb el tècnic Joan Peñarroya i el capità David Navarro.
“Un projecte com el nostre s’aixeca amb les tres P” ha exposat el president lluint una enorme P majúscula, i ho ha completat “pebrots, patrocinadors i públic”. Avui Aixàs davant dels estudiants ha revelat la filosofia PPP, perquè aquesta descripció concreta del BCA no se li havia sentit fins el moment. “Jo havia estat a Andorra quan aquí es jugava a l’ACB i quan vaig tornar, tot i que estàvem a LB plata, tenia la il·lusió de poder tornar-hi” ha exposat Francesc Solana. “Per càlcul de probabilitats, molts de vosaltres acabareu vivint a Andorra i el projecte del MoraBanc Andorra u spot ajudar a veure que els somnis es poden fer realitat, per grans que siguin, des d’Andorra”.
Aixàs ha volgut incidir en que “Som Un País ens descriu i ens diferencia de la resta de clubs de la lliga, això no ho pot dir ningú més”. Peñarroya per la seva banda ha subratllat que “cal que perseguiu els vostres somnis però tenint present que la clau de tot és treballar molt amb el talent només no s’arriben a fer realitat”. David Navarro ha exposat que “el MaiPor vol dir, en el meu cas, acceptar una feina a Melilla quan era molt jovenet però quan tens un somni ho has d’intentar”. El capità ha explicat els alumnes que “ara estic molt bé i ja porto quatre anys a Andorra però he passat per 11 equips en la meva carrera i he passat per situacions difícils”.