L’IMO Grup Miranza Andorra, centre de referència en oftalmologia al Principat, i el BC MoraBanc Andorra, sumen forces amb un nou acord de patrocini fins a la temporada 2025-2026.
En la presentació, duta a terme al Pavelló Toni Martí, han estat presents Gorka Aixàs, president de l’entitat esportiva, i Jordi Lindes, gerent de la clínica.
L’acord inclou l’atenció ocular completa i especialitzada de la plantilla del MoraBanc Andorra per part dels especialistes del centre, que atén totes les subespecialitats oculars. Alhora, els jugadors del primer equip realitzaran un screening anual de posada a punt al pavelló de l’equip. En paraules de Jordi Lindes, “ens il·lusiona unir forces amb una entitat tan emblemàtica del país i acompanyar-los en el seu camí a l’ACB (Lliga Endesa). Posarem la nostra experiència al seu abast per tal de de què puguin tenir la millor visió dins i fora de la pista”.
En aquesta línia, com a part del patrocini, els socis i els seus familiars tindran accés a la oftalmologia experta de la clínica IMO Grup Miranza, amb descomptes en visites, proves i tractaments, tant a consulta com a quiròfan. El centre disposa de tecnologies i serveis únics a Andorra, com un làser propi per dur a terme tècniques de cirurgia refractiva que eliminen la dependència de les ulleres i especialistes en salut ocular infantil. Alhora, l’equip liderat pel Dr. Carlos Barrios (director mèdic) ofereix tractaments personalitzats i punters de cataractes i presbícia (vista cansada).
Gorka Aixàs, president del club, explica que “volem cuidar al detall les condicions físiques dels nostres esportistes ja que juguen al màxim nivell i això fa que hagin d’estar en les millors condicions. En la competició, com a la vida, una bona visió és primordial i per això no hem dubtat a fer equip amb els líders en oftalmologia del país”.
Des de l’IMO Grup Miranza expliquen que al bàsquet una bona salut visual no només és clau per encertar a la cistella, sinó que a més influeix en aspectes, com la visió perifèrica, imprescindible en el moviment i la visió de joc dels jugadors. Aquesta aliança permetrà que el MoraBanc Andorra, tingui una visió i atenció ocular 360º.